dinsdag 1 oktober 2013

BLOG in SPOT nr.6" Fröken Elsa"ofwel Miss Elsa


Al vanaf zijn 'geboorte'volg ik de avonturen van Finnegan de muis van Sandra
een heerlijk muizenventje!
Sandra stond in de vorige Blog in Spot en haar haakwerk en fotografie vind ik ook erg mooi...

Maar ik heb jullie op de muisjes van Marie Andersson al eens eerder verwezen in een berichtje...

Deze Zweedse dame maakt echt prachtige muisjes!
Ze blogt niet vaak,maar als ze blogt dan zit ik helemaal in katzwijm op mijn stoel van wat voor moois ik dan weer bij haar mag bewonderen!

Moet je dat kastje hierboven toch eens zien?!?!?
GE-WEL-DIG!!!


en dan al die muisjes.....














En?!?!?Ook al verliefd geworden?!?
Zo wil je toch wel een heel nest muizen in huis!
En geloof maar dat ik dan geen muizenklemmetje zal zetten hoor!!!


Maar Marie maakt zo nu en dan ook hele andere mooie haakwerkjes



Ik mag er graag rondkijken en wie weet jij misschien nu ook wel voortaan!
klik  dan HIER

Haar blog is overigens vernoemt naar 1 van haar katten,ze heeft er overigens 3 in het totaal en ik mag dan ook hopen voor haar dat die niet op muizenjacht gaan!
Vandaar dat ze misschien in haar mooie kastje achter een gesloten deurtje zitten :-)

Ooit hoop ik ook nog eens een leuk ( avonturen?!?!)muisje te maken...

groetjes en geniet van deze zonnige herfstdag!











21 opmerkingen:

  1. Ach wat een snoezige muisjes. Ja, om meteen verliefd op te raken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk blog ga zeker eens even kijken bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog ik ga er zeker even kijken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepies! Ik zal haar blog bewonderen! Liefs, Ant

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat geweldig snoezig!! Vooral met dat walnootje als helm :)
    En ja.... je postzegelverhaal is helemaal waar... wij hebben ook niet zo'n grote familie en dan verlies je zo de strijd en een strijd moet het juist niet zijn vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben fan!!! superbedankt voor de tip. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel lieve Angeline! X
    Jammer dat Marie niet vaker blogt hè...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer,maar gelukkig komt Finnegan nogal eens in beeld bij jou en dat maakt al veel goed,ha,ha... ;-)

      Verwijderen
  8. Ik ken haar blog, volgens mij via jou en ik zit ook te zwijmelen als ik haar blog bekijk. Ze zijn gewoon te leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een blog met een super hoog smeltgehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo knap en mooi allemaal ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en bijna levens echt. Ze kijken je ook zo indringend aan.....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn stuk voor stuk vertederend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig inderdaad! Wat een snoezige muisjes. Zo een muizenplaag is bij mij ook welkom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echte muizen zijn zo niet mijn ding maar deze zijn echt wel ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze is geweldig,de muisjes en foto's zijn schitterend, ik volg al een tijdje haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat zijn die muisjes lieff <3. Ennuh by the way van harte gefeliciflapstaart met het winnen van MiM's Give Away, dat zal wel een feestje in je brievenbus worden! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owww...wat een schattige muisjes!! Thanx for the tip...ik ga kijken!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!