zondag 27 oktober 2013

Blogsterren dag...


Vandaag was het dan zover!De blogsterren dag....
18 Blogdames" met each other in real life!"

Samen met twee andere lieve blogdames toog ik vanmorgen in ons autootje richting Ingen,onderweg 'haakte'er nog twee dames aan en voordat we het wisten waren we er al!

WELKOM

Ja en dat waren we zeer zeker!Want de lieve Esther
was niet zomaar een gastvrouw.....neeee ze had er keihard aan gewerkt om hun werkplaats om te bouwen tot een knusse meetingspoint!
Nou en dat was prima gelukt!!





Een heerlijk brandende houtkachel,wat gelukkig niet echt noodzakelijk was,maar wel heel gezellig...
Zelfs Bulletje Björn vond het gezellig en was met een geen stok weg te krijgen tussen al die dames.
Maar tenslotte krijg je als 'stoere vent'ook niet dagelijks van 18 vrouwen de aandacht! :-)

Ohhh en een uitermate goed verzorgd buffet met wel heeeel veeel lekkers verzorgd door alle dames.
Ik vind het altijd weer leuk zo'n soort van 'Amerikaanse fuif'waarbij iedereen zelf iets lekkers mee brengt...

Een pracht locatie....






               Dus ja dat kan gewoon niet mis gaan toch?!?De sfeer zat er al gelijk goed in.
We kregen een rondleiding van Esther,er werden stoofpeertjes en walnoten geraapt,geknuffeld met de beestjes,gelachen en vooral gezellig gekletst!






Beetje 'dollen'af en toe.....(het enige wat je van mij te zien krijgt is mijn dikke derriere ;-)om te kijken of de uiltjes op hun honk waren,maar helaas werd het alleen graaien naar wat uilenballetjes......)


Bij Esther hangen vrolijke haaksels te wapperen in de wind om te voorkomen dat een wat al te vrije roofvogel de kippen telkens lastig valt en laat het nou nog werken ook! :-)





                                              Trui en ik waren van de paparazzi!





                                                             Kippetje aaien....




En Joyce is helemaal wild van uilenballetjes uitpluizen!






Samen met zus Marloes en Maddy kijken wat er te ontdekken valt....




Ik heb een ontzettende leuke dag gehad en het super naar mijn zin gehad mede dankzij de FANTASTISCHE gastvrouw en al die LIEVE blogdames! Xxx




Berna - Linda  - Sylvia - Susan - Letty - Trui - Janita - Femke

Ohh vergat ik bijna voor de liefhebbers hier het RECEPT van de Fritatta



54 opmerkingen:

  1. Een compleet verslag die ik nog vaak ga bezoeken om na te genieten...Jij bedankt voor je gezelligheid en je prachtige goodie-bag veels te gek maar zo mooi!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is het hier meer op zijn plaats als ik zeg nee JIJ bedankt!xx ;-)

      Verwijderen
  2. Ik heb heerlijk mee genoten, door de prachtig foto's die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwww al lezend en kijkend was ik weer terug in Ingen. Wat hebben we een geweldige dag gehad en wat hebben we onwijs genoten.

    En owwwwww wat ben ook ik door jou in de watten gelegd met een prachtige "o deer" goodie bag!

    Ik ga morgen even alles proberen (storm vrij) op de foto te zetten en dan mijn foto-verslag plaatsen.
    Niet dat die het haalt bij jou prachtige foto's maar ja ... voor een Samsung nootje en zijn cameraatje niet slecht hihihihi

    Dank je meis voor deze prachtige weergave van een te koesteren dag!!!!!!!
    Heerlijk om ook jou in het echie te ontmoeten!!!!!!!

    Dikke knuf

    Moos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief he dat beeldje ik smolt ook weg...staat nu te pronken op mijn hobby zolder ;-)!Ik vond het ook super jou te ontmoeten,had niet verwacht dat je zo'n lief zacht stemmetje had,maar wat meer 'baard'in de keel zou hebben,ha,ha,ha...;-)...echt een heel rustgevend zacht stemmetje zoals vele in de zorg hebben!;-)....)

      Verwijderen
    2. Ik heb meerdere stemmetjes hoor hihihi (en niet alleen in mijn hoofd hahaha)

      Herje staat hier naast de TV mooi te wezen .... en mooi is ie .... WOWWWW ♡

      Verwijderen
  4. Wat een gezelligheid! Een dag om te koesteren! En ik heb foto's voorbij zien komen waarvan ik denk dat ik ze nog wel eens terug zie komen met een mooie spreuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha...wie weet Sandra!En ehh onze bandjes kunnen elk moment arriveren! ;-)

      Verwijderen
  5. zekers genoten meis.... een dag met een gouden randje... normaal ben ik niet zo vragerig om foto's omdat ik ze zelf maak....maar dat zat er gister helaas niet in... zou je misschien de foto's van hessie en mij willen sturen ALS je tijd hebt. je hebt een prachtige collage gemaakt
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Femke die helemaal links staat AKA Tante Jannie. Tsja dat krijg je als je undercover blogt hihihi ;).

      Verwijderen
    2. Dankjewel jenneke en succes bij de dokter...ik duim voor je!xx

      Verwijderen
  6. Volgens mij was dat een geslaagde dag! Ziet er iig gezellig uit!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er uit als een hele geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo even mee te genieten! Je hebt mooie foto's gemaakt!!!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo te zien een super leuke dag. En het gekakel kwam niet alleen van de kippen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet eruit als een super geslaagde dag! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat was een geweldige dag. Leuk hoor! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid! En wat een mooie omgeving en wat een lekkere happen en........ :-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o dat ziet er uit als een erg fijn dagje! Leuk dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thanks lieve Angeline voor dit heerlijke verslag, ik zie heel wat foto's terugkomen die ik je zag maken ;). Het was echt een dag die de geschiedenis in gaat als een top blogsterren dag met als stralende middelpunt Bjorn als BlogSter!
    Thanks voor het mogen meerijden, het was reuze gezellig, alleen op de terugweg was ik wat stiller, ik was dan ook zo moe. Maar door jou heb ik ook kunnen gaan, met de trein alleen was geen doen geweest! Heel erg bedankt en ook natuurlijk aan alle lieverds en een speciaal dankjewel voor Essebes :D. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat was het ontzettend gezellig hè.... ik heb er zó van genoten ! En wat heb je prachtige foto's gemaakt, echt geweldig om de dag zo weer terug te zien x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was waanzinning, en hier ook weer super gave fotos!!!! Thnks voor het recept!! Het is zaaaaaaaaaaaaaaaalig. x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een TOP DAG voor jullie allemaal!!!!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een gezellige club meiden.. De foto's spreken boekdelen. :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Dinah...jammer dat je er niet bij kon zijn,maar je hebt vast genoten van jullie vakantie! ;-)...lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  19. Leuk om te zien zo´n verslagje, ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Angeline,

    JIJ bent uit de bus gekomen als winnaar van de halsketting !

    Laat je mij nog je adres zo kan ik deze naar je toesturen

    Groetjes
    Diane
    www.creadiva.be
    je kan mailen naar info@creadiva.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat meeeeen je niet?!?!?YESSSSS( vreugdedansje)...vond hem zo mooi en helemaal mijn lievelingskleur!Afgelopen zaterdag nog een leuke trui kunnen scoren in die kleur,wat zal hij daar mooi op staan!Thanxx Diane!!!

      Verwijderen
  21. Thanxxx fotograaf voor deze prachtige fotoreportage en je mooie verslag, zo genieten we nog even extra na!! Een geweldige dag en ik vond het super je in "real live" te ontmoeten! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige verslaggeving van onze dag gister in Ingen, super mooie foto's om helemaal te herbeleven...echt heerlijk!!
    Dankjewel! ( Ook voor het recept, was zoooo lekker!)
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor Letty en ehhh voor als je aan de slag mocht gaan met de fritatta...smakelijk eten!;-)...lieve groetjes Angeline

      Verwijderen
    2. Vanavond Fritatta met Letty's Waldorf salade :-) En nog wat stoofpeertjes.... mjam
      zonder dollen, die fritata vond ik écht heel lekker!

      Verwijderen
    3. Ohhh dat klinkt goed Sylvia!Eet smakelijk!

      Verwijderen
  23. Dat was een oergezellige dag, zoals ik het overal zie en lees. Je hebt leuke foto's gemaakt, geeft goed de sfeer weer. En nu maar nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique...ik heb je gemist(en ik vast niet alleen)!

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  24. Wat een leuke reportage heb je ervan gemaakt! En jullie boften met het weer. Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er allemaal super uit!
    Daar ga ik nog heel lang spijt van hebben dat ik niet erbij was.

    Je hebt heel mooie sfeerfoto's gemaakt. Ik zie ze allemaal even graag.
    Op deze manier kan ik me heel goed inleven in de dag van gisteren.

    Vooral je laatste groepsfoto met de links naar alle blogs vond ik leuk. Ik ben gaan kijken bij de mensen die ik nog niet kende.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Héérlijk verslag, mijn collega paparazzi :-) Het was ongelooflijk tof jou in het echt te ontmoeten, en best behoorlijk vertrouwd, gek hé! Fijn nagenieten nu! x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie rapportages allemaal. Het was super gezellig, ik ben vereerd dat ik er bij mocht zijn! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gezellige namiddag was dat voor jullie blogsterren, (beetje jaloers wel) maar leuk dat ik kan mee genieten van je leuke reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gezellige middag was het! Zeker voor herhaling vatbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldige fotoreportage! Spreekt boekdelen en geeft goed de sfeer weer.
    Helemaal geweldig zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hèhè, eindelijk even tijd en rust om alle blogs te lezen en foto's te kijken van afgelopen zondag :) zo ontzettend leuk was het om jullie allemaal te ontmoeten!

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze mooie foto's zeggen alles, supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zooo dat ziet er gezellig uit!!! wat een boel mooie foto's! ik zou ook helemaal happy worden van al die leuke dieren..
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zo tof, ik ben gewoon alle blogs op een rijtje van bekijken... Ook bij jou weer andere info en foto's !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!