maandag 7 oktober 2013

Deze...of...deze?!?!?en welkom in de 'candystore'!


Gisteravond haakte ik de granny sjaal af in een andere kleur als de vorige met de Fenna,deze werd n.l al binnen een uur op mijn FB 'ingepalmd'door een oud collegaatje,tja en ik had nog Fenna liggen in 3 kleuren en die haken we dan ook maar op dus begon ik aan deze kleur.Ik vind hem erg mooi geworden weer,maar ja de andere is toch ook nog wel steeds erg hot!Zie hieronder....



Twijfel,twijfel...welke van de 2?!?!(of allebij,ha,ha...)...maar weer dezelfde met die kleur maken of een andere versie sjaal?!?!



Tja en dan ons 'prulleke' ....als ze maar even de kans krijgt schiet ze mee naar mijn 'zoldertje'en duikt haar oud Franse poppenbedje in


Hoor haar maar eens spinnen!Als ze het heeeel erg goed naar haar zin heeft laat ze zelfs haar V-snaar horen,ha,ha...
Buffy blijft gewoon lekker beneden in haar mandje...ze heeft het ook nooit zo op camera's,als je haar die voorhoudt dan kijkt ze alsof ze zwaar mishandeld is en ja ik heb geen zin in de Dierenbescherming op mijn dak dus vandaar dat zij altijd minder in beeld is als onze kattenmadam!

Ohhhh rest mij nog om jullie even mede te delen dat ik een ware CANDYSHOP heb ontdekt voor alle haaksters,brei-sterren,borduursters en naaisters!


Je vind er mooie haakboeken,magazines,e.d en dat maar liefst een 500 pagina's!Dus je moet er wel even de tijd voor nemen om voor te gaan zitten,maar het loont zeker!


Zo vond ik er al het "Crochet with color book"
met heel veel mooie dingen om te haken er in....



Echt de moeite waard,dus kijk HIER zelf maar eens tussen al die pagina's

en op Pinterest kwam ik zelfs al een leuk overzicht van vele mooiste tegen,scheelt weer zoeken...;-)



Candystore toch,of niet soms?





41 opmerkingen:

  1. YUMMMM echte Candy lol. En schitterende sjaals, vind zelf de 2e heel mooi. Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die candystore ;)
    Je sjaals vind ik geweldig ! Maar mijn favoriet is de onderste hoor ... Moet hem toch ook maar eens maken . Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren van de sjaal als je er al meerdere hebt gehaakt dan zou ik nu voor de cotton candy gaan! Ben benieuwd!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sjaals heb je weer gemaakt Angeline!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk zo een winkel hihi dank je wel hoor
    enne beide sjaals zijn gaaf, ik vind dan ook beide combi's heel erg leuk hihi

    en dan diva.....met recht haar naam aandoen in dat pracht bed♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jonge jonge...wat moest ik toch zonder jouw "voorwerk" ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O is dat iets lastigs hė, kiezen... Beide sjaals zijn super mooi! Dus ja, ik denk dat je de eerste nog een keer moet maken.:-)

    En die site, oef, ik weet niet of ik wel moet gaan kijken...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sjaals zijn alle twee even mooi. Maar de eerst gehaakte is kleuriger , tis maar net waar je het meest van houd.
    En anders..........ach........gewoon allebei opnieuw haken, kan je lekker afwisselen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig alletwee de slaajs! Gelukkig hoef ik niet te kiezen! Fijne dag. groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, die sjaals, heel inspirerend, ik heb ook nog Fenna liggen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige sjaal weer! Laat ik nou toevallig met dezelfde sjaal bezig zijn en ook nog in dezelfde kleur, haha!
    Je zult hem binnenkort wel zien op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lastig vind ze alle bij even mooi. Ook ik ben met dezelfde sjaal bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoooo das leuk wakker worden met zo een candy shop ..... jummie jummie jummie :)

    Owwww en je sjaals en Diva .... is allemaal zo sweet zo candy hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, beide sjalen zijn prachtig maar ik heb een lichte voorkeur voor de eerste.
    Vanavond ga ik de linken eens bekijken. Dadelijk moet ik eerst weer gaan werken.

    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je sjaal is een plaatje! Mooi geworden!!!

    Fijne dag vandaag!

    P.S. ik krijg een foutmelding als ik op de link klik....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij werken gewoon alle drie de links,ook als ik uitgelogd ben op mijn eigen blog....probeer anders maar via deze Pinterest er te komen http://www.pinterest.com/marjorie73/crochet-free-books/


      grtzzz
      Angeline

      Verwijderen
    2. Via mn tablet kom ik er wel! Dankje!

      Verwijderen
  16. Je sjaals zijn geweldig!! Oehhh wat een verleiding, die link ga ik eens op mijn gemakkie bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan ook niet op de link komen!

      Verwijderen
    2. Hoi hoi....bij werken ze gewoon en jij bent de enige tot op heden waarvan ik het hoor....probeer het nog eens anders kan je me altijd mailen en zet ik ze wel in de mail voor je...via de Pinterest link kom je er overigens ook als je op 1 van die boeken/magazines daar weer op klikt dan ;-)

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
    3. p.s ze werken alle 3 mijn links ook al ben ik zelf uitgelogd op mijn blog probeer anders maar via dit http://www.pinterest.com/marjorie73/crochet-free-books/ en dan op een van de boeken klikken dan kom je er ook(bij die 500 pagina's dan,ha,ha)

      Verwijderen
  17. Wauw, geweldig ! ik vind de lichtere versie het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Owwwwwwww....ik vind beide sjaals erg mooi! Maar heb een persoonlijke voorkeur voor de onderste.
    Ennuh....ik ga zeker even in die "candy store" kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beide sjaals zijn prachtig!
    De bovenste kan prima voor dit jaargetijde en de onderste vind ik meer iets voor de lente/zomer. Maar goed, smaken verschillen en da's maar goed ook! Ooooo, prachtige magazines maar waar halen we de TIJD vandaan, woehaaaaaaa!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige sjaals heb je gehaakt van het "Fenna"garen.
    Gr Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor jou wel een heel toepasselijk garen!!!En je hebt er zelf ook een prachtige sjaal mee gemaakt zag ik wel!!!

      Verwijderen
    2. Bedankt voor jou reactie.
      Je kan mij bij je favorieten plaatsen door te knippen en te plakken.
      Ik zet jou ook bij mijn leuke blogs.

      Verwijderen
  21. Wat een prachtige sjaal heb je gemaakt zeg!
    Lijkt me ook heerlijk garen!
    Maar ik heb het nog nooit in het echt gezien... wij hebben hier geen Wibra :-(

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige sjaals heb je gehaakt. Ik vind ze super.
    Helaas voor mij is de Fenna hier niet te vinden.
    Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh ik zal zo ff gaan kijken.. Ik vind ze beide wel mooi... maar kies toch voor de 2de die je gehaakt hebt, die kleuren heb ik namelijk ook, hahahaha... Al moet ik zeggen dat de haaknaald al een week niet aangeroerd is.....
    zou je zo in eens van je verslaving af kunnen zijn???? Nou ja he gezellig dat poes mee komt en wat maakt zij een grappig geluid.. Echt knus... Maar ik ga nu even bij je linkjes kijken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heerlijk vrolijke sjaals!
    Ik grijp steeds mis in de Wibra :-( Nou ja, misschien moet dat juist wel zo zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vind ze allebei even bjoetiefoel!!!!
    Ben blij dat ik alleen tunish kan haken geloof dat ik die store never nooit niet meer zou uitkomen *kwijl*
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik krijg alsmaar meer zin om er ook eentje te maken, hoewel ik al aan een andere bezig ben :-) En nog steeds geen enkel Fenna-bolletje in mijn handen gehad, ik loop achter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind beide kei mooi. Maar als ik echt zou moeten kiezen.....de donkere is iets mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hahaha, de V-snaar van je kat! Geweldig grappig. :) Die van ons kan ook héél hard spinnen, maar dit is wel erg bijzonder. Je cols zijn beiden prachtig, 't is net waar je voorkeur naar uitgaat qua kleur he. Ik heb alleen het fenna-garen met dat geel erbij geprobeerd tot nu toe, zit nog erg te twijfelen wat ik met de andere kleur ga maken. Maar zie inspiratie genoeg! :) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal geslaagd die colsjaals en dankjewel voor de candystore, gaat weer veel tijd kosten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer heel erg mooi je sjaals! En wat een boek vol inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige sjaals heb je gemaakt. Super, lieve Angeline dank je voor je lieve berichtje, had ik effen nodig :) sommige mensen drijven zo door om een patroon van je los te krijgen Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Angeline, Ik vind de sjaal helemaal geweldig! Wil hem ook gaan maken ;-)
    Mag ik vragen hoeveel granny's je hebt gemaakt, heb namelijk geen idee wat een mooie lengte is voor zo'n sjaal.
    Groetjes en een fijne dag!
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia.

      Ik heb 18 granny's gehaakt voor deze sjaal.

      Lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!