zaterdag 5 oktober 2013

What does the fox say?!?!?




Tja ik denk dat enkele van jullie wel weten inmiddels dat ik eekhoorns,hertjes en VOSJES wel erg leuk vind....
Hoe leuk is het dan als je 16 jarige zoon je op de volgende hit attendeert die blijkbaar een hype is/wordt of wat dan ook onder de jeugd ;-)


titel;


Je moet hem echt even bekijken...het is een erg leuke videoclip en dat blijkt ook wel aan het aantal keren dat het bekeken is op Youtube...





Wat is het toch heerlijk om moeder te mogen zijn,ha,ha....

Verder zou ik zeggen Keep Calm Fox on and 
HAVE A NICE WEEKEND!

lieve groetjes
Angeline





23 opmerkingen:

  1. my teen boy is obsessed with this "song" !!!!! ;oD
    happy weekend, xxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maybe we are to when we here it a lot from them Alessandra! ;-) ha,ha...also a nice weekend for you!xx

      Verwijderen
  2. Verzuipend in het schoolwerk, neem ik toch even de tijd om bij jou te komen kijken
    (voel je maar zeer vereerd, Angelientje! :)

    Het liedje kende ik al, mooi filmpje. De "Keep calm..." is nieuw voor mij. Mooi gemaakt! Ik heb zelf net er zo eentje ontworpen voor in mijn digitale lessen over schrijfvaardigheden "Keep calm and carry on using the Kijkwijzer" (een heel lang verhaal maar de studenten vonden het leuk)


    Vossen zijn inderdaad te gek.
    Mijn echtgenoot vertelde me zopas dat hij er gisteren één heeft zien doodliggen op de snelweg naar Brussel. Een hele mooi. Hij vond het zielig. Ik ook.

    En toen de dochter in Londen studeerde, woonde ze in een buitenwijk met veel groen, waar de hele buurt boos op de vossen was (er liep er een hele roedel rond) omdat die alle vuilniszakken kwamen openreten. Er werden zelfs anti-vos-pamfletten in de bussen gestopt met allemaal manieren om de vossen de schrik aan te jagen. Dat vond de dochter dan weer zielig voor de vossen.

    In onze buurt hier, helaas geen vos te zien, wél veel eekhoorns is de oude eiken in onze straat. Ik heb zonet gezien dat er in de tuinwinkel ook eekhoornvoederhuisjes bestaan (te vergelijken met vogelvoederhuisjes maar dan specifiek voor eekhoorns).
    Ik overweeg heel ernstig om er zo eentje te zetten om de eekhoorns van de straat te lokken. :) Can't wait!
    (vraag me alleen af wat voor eten ik voor ze in het voederhuisje moet leggen, heb al wél wat ideetjes!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh wat lief Brigitte dat je tussen al je drukte door toch even de moeite neemt om hier te reageren...ja ik voel me vereerd hoor! :-) Heb genoten van je leuke reactie hier....en ehhh probeer ondanks het vele werk waar je zowat in 'verzuipt'toch ook een klein beetje te genieten van het mooie herfstweekend ;-)....hier schijnt inmiddels heerlijk het zonnetje,ik heb het goed naar mijn zin zo achter in de tuin...haakwerkje erbij en genieten maar...kijken of ik niet al een eekhoorntje zal kunnen spotten,ha,ha...

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  3. ha ha ja dit is geweldig ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat is leuk de zoon die mams attendeert op en wel heel gaaf en hip vosje.
    Fijn weekeinde met zonnestralen...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een lekker gaaf filmpje ;-) Bij het horen van de eerste tonen van het nummer rent hier een kind naar boven: "oh nee niet weer" Jij kent hem al schat? Ik nu ook!! Hahahaha ;-)
    Bedankt Angeline voor het delen.

    Groetz Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww... daar word je melig van... :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt een klein beetje op dat liedje van dat kuikentje... Ook zo grappig...

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihihi geweldig .... ook Leon kende hem blijkbaar al ..... Moos nu ook hahahahahaha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zit ik net het liedje te luisteren komt dochterlief voorbij...die ken ik...die is leuk..
    en ja dat is die zeker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha komt ie net voorbij op toppop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier in Noorwegen is het ook een waren hit onder de kinderen.
    Niet zo gek natuurlijk.Ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo grappig, moet ik hier morgen eens laten zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Keileuk/toepasselijk ja! Heb m hier nog niet gehoord in huis....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die schalt hier ook al door het huis....net nog met eten erom zitten lachen met mijn twee jongsten (14 en 9)
    Hij is écht leuk. Maar eh...vraagje van mijn jongste gisteravond onder tandenpoetsen..."wát voor geluid maakt een vos nou eigenlijk?'
    Tja....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die schalt hier ook al door het huis....net nog met eten erom zitten lachen met mijn twee jongsten (14 en 9)
    Hij is écht leuk. Maar eh...vraagje van mijn jongste gisteravond onder tandenpoetsen..."wát voor geluid maakt een vos nou eigenlijk?'
    Tja....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die schalt hier ook al door het huis....net nog met eten erom zitten lachen met mijn twee jongsten (14 en 9)
    Hij is écht leuk. Maar eh...vraagje van mijn jongste gisteravond onder tandenpoetsen..."wát voor geluid maakt een vos nou eigenlijk?'
    Tja....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!