donderdag 3 oktober 2013

Give away's....ze blijven leuk!


                                          Of je ze nu ontvangt of weggeeft...

En zo won ik bij Annemarie's haakblog het geweldige Simply Crochet magazine!Ik vind het persoonlijk het mooiste en leukste haakblad wat er is momenteel,dus lig ik al klaar op de deurmat voor mijn gewonnen nummer,ha,ha...;-)



Annemarie's haakblog is een ontzettend leuk blog waar je voor van alles op het haakgebied bij terecht kan...je vind er haar eigen geschreven haakboekjes,haar Etsy-shop,gratis haakpatroontjes,maar ook mag je er jou werk linken om de zoveel tijd!
Ach vele van jullie kennen het vast wel al denk ik zo!Hoe kan het ook anders....

                                                       Dankjewel Annemarie!



Van Esther van het blog 'Espiratie'kreeg ik gisteren deze leuke kaart met een hele lieve boodschap erop....



                                              Thanks Essebes,ha,ha...

Ja en dan hoorde ik vanmiddag een plof op de deurmat en lag daar ineens een geweldig leuke enveloppe vol met kadootjes van Mim! Had ik toch zomaar bij haar de herfst verrassings give away gewonnen!!
Ja en 1 ding wist ik al wat erbij zou zitten en dat was die onwijsleuke magneet die ze had gemaakt met de eekhoorn erin....maar dan heb je de rest nog niet gezien!

Leuke houten egeltjes om ergens op te plakken en hele mooie kaartjes omhaakt en bestempeld


Een prachtige tassenhanger....wat een enorm gefriemel moet zijn geweest zo'n klein en fijn haakwerk,maar dat geldt ook voor de fijne gehaakte randjes om de mooie kaartjes,een lief kaartje met vosje en twee hele mooie stempels....jawel met EEKHOORN.

Nou Mim,ik ben er reuzeblij mee en ook jij heel hartelijk bedankt!

Mim's tasjes is ook een blog wat je niet mag missen.


                                     LADIES YOU ALL MADE MY WEEK! :-)

Ja en dan over eekhoorns gesproken.....
Vandaag is ze nog even druk met het verzamelen van nootjes,e.d voor de komende winter,maar morgen kondigt ze aan wie nou het juiste aantal had geraden van haar eikeltjes :-).....

                                                              Miss Abbey



15 opmerkingen:

  1. Ohhhhh... Sinterklaas is vroeg dit jaar hihihi!
    Gefeliciteerd!!!
    En die eekhoorn-magneet.... Super-duper-cute!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke dingen heb je gewonnen! Wordt je toch helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent verwend zeg, suuuuuuuuuuuuuuuuperleuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat ben je heerlijk verwend! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo...bofbips!! Wat een heerlijke post allemaal, geniet er lekker van meis!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, bofbibs, wat een leuk woord! Fijn om zo verwend te worden. Dat heb je vast verdiend. Wat een leuke gehaakte eekhoorn! Ik volg je pas sinds gisteren, dus had hem nog niet gezien. Ik moet snel maar eens komen inlezen hier. Mooie foto's heb je trouwens gemaakt met die houtachtergrond. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superheerlijke post heb je gehad zeg, geniet ervan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zou ik ook voor op mijn deurmat gaan liggen :-) Enjoyy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Post is leuk dat blijkt maar weer......wauw
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. niet TE veel verzamelen ik had niet zoveel ha ha!!

    owwww en die post allemaal zoooo leuk en lief en feliesssssssssss

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verwennerij.
    Ik vind het haakblad Simply crochet ook het leukste blad. De nederlandse versie heb ik ook al een paar keer gekocht maar het is al weer lang geleden dat ik er nog één heb gezien bij de boekhandel. Het is mij ook niet duidelijk hoe vaak het blad uitkomt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende het haakblad nog niet maar het is echt super!!
    En wat een heerlijke post heb je gekregen, geniet er van.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give-aways allemaal. Ben je al helemaal in herfstsfeer :) Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige post allemaal :-)

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!