maandag 14 oktober 2013

Prince Charming.....voor een lief klein prinsesje!




Van een vriendin kreeg ik de stoelen voor op mijn hobbyzolder en daar wilde ze absoluut niets voor hebben!Als ik er dan toch zo nodig wat voor wilde geven dan moest ik maar iets leuks haken naar eigen idee voor haar kleindochter die in december geboren gaat worden.....




Ja en zeg nou zelf?!?....ieder prinsesje verdient toch een prins!
En zodoende kwam ik dit patroon(pattern) tegen wat ik kocht om er gelijk mee aan de slag te gaan.
Hij is erg leuk om te maken en ook best groot,alleen de 16 teentjes en daarop weer de 16 bolletjes was wel een heel gepriegel waardoor er heel veel uurtjes in zijn gaan zitten,maar ik vond het zeer zeker de moeite waard!




Mocht deze "kleine prinses"waar hij voor voorbestemd is hem nu helemaal plat kussen,dan kan hij zich in een kikkerpoel van ongeveer 40 graden zich weer lekker schoon badderen....


grtzzzz
Angeline










49 opmerkingen:

  1. wat een superleuke kikker
    die zou ik wel willen kussen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk! Misschien wel veel leuker dan een echte prins ;-) Heel mooi gemaakt!
    Hij gaat vast heel veel kusjes ontvangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar goed Angelique dat Prince Charming op 40 graden gessen kan worden! ;-)

      grtzzz
      Angeline

      Verwijderen
    2. gessen= gewassen...ha,ha... ;-)

      Verwijderen
  4. ja hihi zag hem al op FB zou er wel ff een lebber op willen geven hoor.....oooo meis wat heb je dat knap en mooi gehaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe mooi!!! En dat kaartje erbij ook superleuk!
    Heb je nog stoelen nodig? Wij hebben nog wel wat op zolder! ;)
    grtjs
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha,ha,ha...lief aangeboden,maar ben nu wel ruimschoots voorzien ;-) en ehhh nog van die pittige kikkerbilletjes en dan met name de teentjes kan ik geen tweede keer meer aan,ha,ha...

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
    2. Dorie, dat is jammer... (grapje) Als al mijn onafgewerkte handwerkjes klaar zijn (veel, heel veel!) ga ik me er zeker zelf eens aan wagen! Te schattig!
      Fijne dag!
      Onliemie

      Verwijderen
  6. hartstikke leuk vind ik hem met ze grappige kroontje,mijn complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, is wel erg mooi geworden! Daar is het prinsesje vast erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd is het geworden!
    Daar kun je best trots op zijn!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat is ie leuk!!! echt super gaaf!! En zeker bestemd voor een heel lief prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als het maar zoet.
    Wat er alleen voor leuke suggesties van uw land.
    vriendelijke groeten
    Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW!! mooi gedaan hoor. Ja kikker hebben toch altijd iets speciaal voor mij.
    Ik heb zo ook mijn eigen prinsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, die is gewoon super super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je wilt hem toch gewoon zoenen ..... maar das zonde van al dat harde werken dan .... stel je voor dat hij zich in een prins ontpopt hihihihi

    GEWELDIG moppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje, die wordt plat geknuffeld, wat gaaf voor een klein prinsesje! Leuk gemaakt,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh deze is erg lief wat schattig nu maar hopen dat hij wordt gekust!
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Reken maar dat kikkerlief platter dan plat zal gekust worden!
    Wat een schatje
    en wat lief van je om daar zoveel uren in te stoppen. Doet me denken aan de Rosy dachshund die je ook met heel veel liefde voor mij hebt gehaakt. Telkens wanneer ik ze zie, krijg ik een warm gevoel.
    Heeft er eigenlijk al ooit iemand geprobeerd een dachshund te kussen?
    Wie zou daaruit tevoorschiijn springen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Brigitte voor je lieve reactie...ik zou zeggen grijp je kans en kus Rosy.....you never know! ha,ha...:-)

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  17. Wat een geweldige kikker. Zo schattig met dat kroontje. Lijkt me inderdaad een gepriegel met die teentjes maar het resultaat is prachtig!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die vind ik wel echt superleuk. Ook erg leuk bedacht zo met het idee van een prinses en een prins. En wat een hel is dat om zulke kleine dingetjes te maken he. Vind het niks om te doen, maar toch doe ik het elke keer weer hihi.

    Groetjes Imara
    www.projectknuf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte prince-charming hoor!
    Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer zo superleuk gemaakt, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk!
    Is dan misschien wel een gepriegel geweest met die teentjes, maar ik vind dat je werk meer dan beloond is. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit wordt vast de favoriete knuffel van het kleintje. Hij ziet er zo grappig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nog nooit zag ik zo'n lieve kikker, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die pootjes lijken me inderdaad "killing"! Maar het resultaat is prachtig!!
    Bedankt voor je reactie in mijn shop.
    Herfstige groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha! Hij is echt geweldig! Daar is ze vast blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. HIHI....Prachtige Prince Charming!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een leuke kikker. (of Prince charming) Hihi!! Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leukerd en wat een leuk idee om een kikker prins voor het prinsesje te haken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind je kikkerprins écht ge-wel-dig!! Vooral de details zoals die bolletjes op de 'vingers' en die gespierde beentjes...whahaha...het is gewoon een omwijs leuk ding!! Ik weet zeker dat de kleine prinses "totally ïn love" gaat vallen met deze kikkerprins, ik zou hem ook platkussen :-))!! xxx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooooooh wat geweldig!
    Ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Niet alleen Martine is heel creatief. Zet jezelf ook maar eens extra in de bloemetjes. Wat een knappe kikkerprins!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhhh wat een prachtig exemplaar!!!! Ik ben helemaal gecharmeerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!