donderdag 31 oktober 2013

"Gypsy Jen"sjaal



Deze vrolijke sjaal bedacht Jenneke n.a.v een patroon zelf....de gehaakte pom poms zag ik een hele poos geleden al op Pinterest en op een blog en heb ik ook links en rechts al aan het een en ander verwerkt gezien!

Ik zat te twijfelen tussen franjes of dit,maar ging uiteindelijk voor het laatste.......


Zo geeft weer iedereen zijn eigen draai aan iets....leuk!
Ik vind het wel een beetje een Gypsy-look hebben ook door de kleuren en daarom de naam" Gypsy Jen" sjaal.


28 opmerkingen:

  1. Die sjaal is echt geweldig he. Leuk verzonnen van Jenneke. Goede keus die pompons er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sjaal, die past heel mooi bij dit garen! Leuk, met de pompons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super die sjaal! Zal zeker fenna zijn met al die mooie kleurtjes ;). Heel veel plezier van je Gypsy Jen sjaal! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk! ik ben er ook met een bezig, die is bijna af, maar deze vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige sjaal. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is helemaal leuk, ik word er vrolijk van. Ik ben met een zwarte bezig.... maar hij blijft niet zwart.... gek is dat hè dat je tijdens het maakproces ook al blij kunt worden omdat je weet dat het eindresultaat echt geweldig zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Gyspy Jen" is haast niet uitspreekbaar.
    Een ware tongtwister dus.

    Wondermooie kleurtjes, lieve pompons.
    Goedgek(l)eurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal toppie moppie is ie....leuk met jou pompommekes dr aan ♥ tis een beauty en IK vind dit kei gaaf
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa een echte Jenneke met Angeline bollekes hoe gaaf is dat?!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk met die pom pons!! Maar ehhh....ik zit hier met smart te wachten op de mannelijke wederhelft!!!!!! Wanneer komt ie in beeld???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauuuw dat een super gave sjaal. Lieve groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker voor grijze dagen fleurt je dag op al je die om doet.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem superleuk!
    Je zou toch meteen zin hebben om weer te gaan haken!
    Ik wordt er helemaal vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaaf..een echte "Gypsy Jen" :-))!! Ik vind hem super met al die kleurtjes, om vrolijk de winter mee in te gaan!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is nog eens een sjaal om vrolijk van te worden! Heel leuk. Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke sjaal! Dat mag wel met die (aankomende) herfstdip!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuke naam voor een supermooie sjaal! Love de wollekes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!