dinsdag 15 oktober 2013

Meet Martine and....




"Miauw"

Oeps...foutje...dit is natuurlijk niet Martine!Maar dit wel...


Ze haakt ontzettend leuke en mooie dingen!Martine is afgestudeerd als docente Beeldende Kunst en Vormgeving,ja en ik leerde haar niet kennen via blogland maar via een haakgroep op Facebook!Een eigen blog zou haar heel wat volgers opleveren denk ik zo!  ;-)

Wat vinden jullie van dit lieve konijn wat ze naar eigen idee haakte....


                  Is het geen schatje?!?!?Maar ze maakt nog veel meer mooie dingen....




en schilderen kan ze ook...





Daarnaast heeft ze drie schatten van huisdieren....




smelt,smelt,....


En ja zo kom je in contact met heel veel leuke en lieve mensen....niet alleen via Blogland maar ook via Facebook en dan doen we wel eens 'iets 'voor elkaar wat we dan weer met liefde en plezier voor elkaar doen en  klepperde vandaag niet alleen mijn brievenbus voor een lieve kaart van Esther....


Met een wel hele toepasselijke tekst voor deze 'vliegende kip'
thanks Esther!

Maar bracht meneer pakketpost een doosje met daarin een verrassing van Martine om mij te bedanken...

Ik hoorde wel wat gekrabbel en een licht gemauw....en na het verwijderen van een bloemig papiertje en een prachtige kaart zei ik 
'Ahhh kom maar gauw!'




Inmiddels zit ze lekker te spinnen op mijn hobbyzolder...
Martine jij ook bedankt!

Wie weet mogen andere jou ook nog eens ooit leren kennen in Blogland ;-)





25 opmerkingen:

  1. Martine maakt idd hele leuke dingen en dat schilderij heeft ze ook knap gemaakt. Ik denk dat ik me toch maar eens moet aanmelden bij Facebook. Ik heb het idee dat ik zonder veel mis. Zucht, alsof ik nu nog niet genoeg tijd doorbreng op mijn laptop.

    Trouwens, heel leuk die kat die bij jouw op de mat viel. Gelukkig komen ze altijd op hun pootjes terecht.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Monique, je moet wel goed lezen en een kat kan toch helemaal niet door de brievenbus. Dat zou dierenmishandeling zijn.

      Verwijderen
    2. Ha,ha...ik snapte hem evengoed wel Monique! ;-)

      Verwijderen
  2. Owww die Martine kan er wat van!!!!
    En haar beesten .... ook een hoog smeltgehalte! En poes die ze je gestuurd heeft is waaaaaanzinnig. Die kleurtjes ... geweldig!!!!!!

    En een super lief kaartje van Essie .... ik zeg een hele geslaagde dag meis hihihi x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne verrassingen door je brievenbus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een leuke Martine ! en dat schilderij is h e l e m a a l geweldig !
    Haaksels natuurlijk ook maar ben helemaal verliefd op dat schilderwerk !
    hihi, zei ik toen ik poes zag :-) wat een leukerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oef dat konijntje is liehief maar het schilderij vind ik echt héél mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MArtine kan mooi schilderen en haken!
    Ik hou van haar stijl ;)
    Wat een lief mooi gezelschap heb je op je zolder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een mooie dingen maakt ze allemaal. Ik ga ook maar eens bij Martine kijken. Bedankt dat je dit wilt delen. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wat Martine maakt! Ben direct fan van haar! Welk Facebookhaakgroepje is het? Ik vind er zo veel... maar blijkbaar niet het juiste? Zou graag eens een kijkje nemen!
    grtjs
    onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer, dat ze geen blog heeft, het zijn inspirerende foto's.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefs laat je ons weer zien, ik heb die rammelaar ook eens gemaakt, echt een leuk patroon. Lieve Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zoals je Martine in het zonnetje zet en haar mooie werk laat zien. Haar konijntje vind ik echt schattig.
    Jouw eigen poes mag er ook zijn.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Creatieve dame ja, die Martine. Mooi dat je dat met ons wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor je leuke blog en duld je poes er wel eentje bij op de zolder????

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor het delen! Wat een talent...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, ik weet wel zeker dat Martine veel volgers zou hebben als ze een blog zou hebben. Ze maakt mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat een schatje zeg die Martine heeft dat even mooi gemaakt voor jou. Super mooie dingen maakt ze!!!
    Veel plezier met de kattepoes :-)
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi martineverhaal.
    Inderdaad heel schattige huisdieren, maar niet zo mooi als diva.

    Veel plezier met het konijn. Het ziet er een leukerd uit.

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele creatieve dame!! Ohhh en die foto 'poes in de kom' ... zalig!! Fijn die klepperende brievenbus hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello, is there a pattern of the sweet little bunny. I would love to make these for my twin great nieces!

    Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haihai
    Ik zou zo graag het patroon van dat konijn willen hebben
    Is daar een mogelijkheid voor?

    Groet Joke
    joke-bakker-1965@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello :)
      It's possible to buy the bunny pattern? it's so adorable!!!
      Thank you so much.

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!