zaterdag 11 augustus 2012

Day 10; Childhood memory



                    Photo Challenge Day Ten;Childhood memory

De "Apenboom"....aan de achterzijde van het station tegen de spoorbult aan.Wat heb ik hier als kind zijnde veel in geklautert tesamen met buurtgenootjes,vriendjes en vriendinnetjes!Wat was het destijds spannend om er hoog in te klimmen en dan heerlijk onopvallend al die treinreizigers af te kijken....en in de 'ondeugende periodes',besjes naar ze te schieten door een pvc-pijp!

Jaaaaren later "zag" deze boom mij weer regelmatig onder aan zijn voeten verschijnen in een groene Ford Capri, al zoenend met mijn vriendje(nu mijn man) en dan telkens weer kwam er zo'n politiewagen langs en konden agenten het toch niet laten om even met een zaklamp naar binnen te schijnen!Geloof maar dat ze lol hadden destijds..."Ohh daar staat die weer die groene bak,wacht maar eens even.....!"

2 opmerkingen:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!