zaterdag 18 augustus 2012

P.I.F ontvangen van Sa Leaf!

Ohhh wat een verrassing vanmorgen op de deurmat!Daar viel zomaar de P.I.F binnen
die Hanneke van Sa Leaf voor me had gemaakt.....en wat is die mooi!
Zo netjes afgewerkt,dat wil ik ook nog eens ooit onder de knie krijgen dat stof in combinatie met haakwerk.....Ik had hem gisteren al gespot op haar blog en hoopte stiekem dat deze niet zou verdwijnen in de post zoals een andere dat wel deed:-(
Heel mooi ingepakt met een lief briefje erbij en als extra verrassing zag ik nu dat ze er ook nog eens wat 'inhoud'aan toegevoegd had!Helemaal mijn smaak wat betreft stofje,kleur,e.d!
Nou Hanneke....heel erg bedankt voor deze mooie PIF!
Ik zal hem met veel plezier in gebruik nemen!;-)

Het patroontje hiervoor heeft Hanneke van Haak maar aan gehaald

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, en zeker mooi gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig..het is aangekomen. Ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik hoop dat je er veel haakplezier mee hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!