zaterdag 25 augustus 2012

'Koekje van eigen deeg'

 
 


Ik vind ze helemaal geweldig die oude VW busjes,evenals de Fiatjes 500!Toen ik deze uitsteekvorm zag twijfelde ik ook geen moment!
Donderdag viel hij op de deurmat en gisteravond had ik er gelijk deze koekjes van gebakken,gewoon lekker simpel met de 'super kinderkoekjes mix van de Jumbo'waar je alleen maar 35 ml water aan toe hoefde te voegen...want ja al had ik een drukke dag,ik was toch wel benieuwd hoe dat er uit zou komen te zien.En maar vragen wanneer ze er nou eens 1 konden proeven toen ze net de oven uit kwamen.Ja dan is alles in ene' koek en ei',zolang je ze maar niet om 'hulp'vraagt voor de photo challenge want dan zijn ze niet thuis!;-)

Koekjesuitsteekvorm is verkrijgbaar bij Madame Charlotte



 

5 opmerkingen:

  1. ow wat zijn ze leuk zeg zo met die streep erover heen,ben op dol op beide auto's, mijn vader heeft vroeger zo'n fiat 500 gehad en die volkswagen busjes zie je her en der ook nog te rijden, bij ons stond er op de camping 1 te kamperen, de man had hem helemaal opgeknapt schitterend.

    LEUKE tekst!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK die VWbus koekies... en bedankt voor het advies (weet alleen niet of ik het op ga volgen ;p )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou heeeel graag willen dat je voor mij een keer wat koekjes bakt met dit vormpje. Heb hier nl. een werknemer rondlopen die VW spaart..... Als je dat wilt; zorg ik voor de spullen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Waar heb je dit leuke bakvormpje gekocht? Ik ben de trotse bezitter van een Volkswagenbusje, welke ik ook verhuur (zie www.avontuurverhuur.nl). Zou het erg leuk vinden om VW koekjes te bakken!
    Groet, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de naam Madame Charlotte klikken in het blogbericht en deze linkt dan naar de webshop van haar,daar heb ik het gekocht...anders hier nogmaals http://madame-charlotte.nl/shop/tools/koekvormpjes.html?p=2

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!