zondag 19 augustus 2012

Day 18:Your shoes

                                     
                                     Photo Challenge Day Eighteen;Your shoes


                                                           If the shoe fits...

Voor mij geen 'hoge hakken echte liefde'....maar Allstars..love them!
Bovenstaande waren eerst van mijn dochter,maar werden al gauw door haar vergeten,dus werden ze mijn eigendom en ja dezelfde niet veel later in de navy kleur erbij gehaald voor mezelf want daar zat ik al zo lang op te azen;-)

2 opmerkingen:

  1. All stars zitten ook gewoon heerlijk. Ik loop er graag op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie All Stars, ik heb er in antracietkleur, mijn dochters verschillende kleuren, rood, blauw, turkoois, met bollen. Ik vind het ook aangenaam om te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!