zondag 19 augustus 2012

To hot to handle......


Pfff wat een hitte zeg!I'm totally hooked off!!!
Wil graag gaan haken maar met het zweet  in mijn handen kan ik het niet opbrengen
daar ook nog een haaknaald bij vast te moeten houden...die glibbert vast telkens uit mijn hand met deze tropische temperaturen.....

Dus vanmiddag heerlijk aan het zwembad vertoeft van mijn schoonzusje
om vervolgens nu lekker buiten met een koel glas mintwater weer in het boek te' duiken'
van Tatjana de Rosnay
"Het appartement"
waar de gemoederen van de hoofdpersoon Colombe ook aardig verhit raken door het middernachts getreiter met muziek door haar boven buurman....

Langzaamaan wordt zij tot het uiterste gedreven door hem vanwege haar oververmoeidheid door de slapeloze nachten die hij haar bezorgd.
Een soortgelijke ervaring hebben wij jaren geleden ook ervaren op ons oude woonadres en dit gun je niemand,als je elke nacht opzettelijk wordt verstoord in je nachtrust dan loop je op een gegeven moment werkelijk op je tandvlees....:-(
Zo weer gauw verder lezen  en genieten van deze zwoele zomeravond,want ik ben benieuwd hoe dit bij haar af gaat lopen....

By the way....mijn Marrokaanse mint groeit als kool met deze dagen en wordt ook gretig geplukt voor in een fles water die ik vervolgens in de koelkast plaats....heerlijk smaakje geeft dat aan het water!
Mijn bedside babuschka carafe van het merk FRED & Friends
waarvan het hoofdje ook als drinkglas kan worden gebruikt doet ook goed haar dienst 
met deze hitte op de slaapkamer als ik in bed lig te lezen......ben dan ook erg blij dat ik haar destijds
bij de Bijenkorf zag staan en mee heb genomen.






1 opmerking:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!