maandag 13 augustus 2012

Day 12;Sunset


                                   Photo Challenge Day Twelve;Sunset

Jaaaahhhhhh het is me gelukt!Om een prachtige zonsondergang te fotograferen!
En neeeeehhhh hiervoor ben ik niet naar een ver oord afgereisd!(al zou ik dat wel willen;-)!)
Maar ben ik gewoon met mijn camera voor de pc gaan zitten en ritsrats klak...klaar is kees!

Deze prachtige zonsondergang is vastgelegd door Yury Prokopenko(he...krijg het bijna niet uitgesproken)en op Flickr.com geplaatst,een site waar miljoenen mensen van over de hele wereld hun foto's plaatsen over van alles en nog wat!

Dus dankzij Yury kon ik toch mijn challenge van vandaag halen!Ja...je moet toch iets als je moet werken van 15:30 tot 23:30 en dus geen zonsondergang kan vastleggen,of je knip te leeg is om naar dit soort oorden af te reizen!!;-)

2 opmerkingen:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!