zaterdag 18 augustus 2012

Wat de post nog meer bracht....

Jaaawel het foto-album wat ik heb gemaakt met een aanbiedingsbon van webprint van de bruiloft van onze vrienden in Toscane viel tesamen met de mooie PIF van Hanneke op de mat vandaag!...wat een werk was dat zeg en dan heb ik er nog geen eens scraponderdelen,e.d aan toegevoegd zoals in een vorig vakantieboek van ons.Maaaar we hebben een leuk aandenken om snel eens even te pakken en weer opnieuw dit heerlijke Pinksterweekend te kunnen beleven!
Een bruiloft zoals wij nooit meer mee zullen meemaken waarschijnlijk......

               Time goes by oh so fast
                   and in the end
                 only memories last

Deze week viel ook het mooie Tilda's Summertime boek op de deurmat wat ik had gekocht van iemand op marktplaats...Dit boek is niet meer verkrijgbaar in de winkel,maar ik vind het een van haar mooiste boeken en wordt er helemaal vrolijk van!
Ik ga dan ook zeker(zal wel in de winter ergens worden)eens  worstelen met de naaimachine van mijn zus die ik van haar mag lenen om te kijken of ik ook zoiets moois kan maken EN de Tilda poppen vind ik zo leuk,maar daar wil ik zelf eens een haakpatroon voor proberen te gaan maken net zoalsTracey-Ann van Erdbeerdiamant heeft gedaan,want gehaakt vind ik ze NOG mooier!

Ondertussen kijk ik dagelijks op tracktrace of mijn verrassings-enveloppe voor mijn tante en nicht in Australie al is aangekomen die ik op 7 Augustus heb verzonden,want ook daar ben ik benieuwd naar hoe hun reactie zal zijn,maar tot op heden is die nog niet afgeleverd....

Zo en dan gaan ik nu genieten van het mooie weer en het fotoboek neem ik mee naar mijn vriendin ,waar we vanavond gaan bbq-en, zodat ook zij nog eens even kunnen genieten van het Pinksterweekend in Toscane,want zij waren ook mee.....

2 opmerkingen:

  1. Leuke post, leuke dingen en een leuke avond die er aan komt. Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pracht boek zeg!! leuk om te maken he...hoop dat je een leuke bbq avond heb gehad, en het boek wat je via m heb besteld lijkt me ook enorm mooi, heb ook bij iemand gehaalte poppen ervan gezien (tilda) en ze zijn sprekend zo mooi lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!