zondag 12 augustus 2012

Tilda...You like her or you don't!;-)


Tja ik vind ze enig!Maar ik ken ook iemand die vind ze AFSCHUWELIJK!ha,ha,ha....
Heb gisteren wat Tilda-boeken van de bibliotheek meegenomen,zou er graag een maken,maar
ben niet zo'n held met naald en draad of naaimachine......

Kon je ze maar haken...en ja DAT kan!Als je heeel erg goed en handig in haken bent maak je gewoon zelf 'n patroon ervan en ZO ver ben ik volgens mij nog niet...
Maar wie dat wel kan is Tracey-Ann van het Erdbeerdiamant-blog,deze Duitse dame van Jamaicaanse afkomst maakt prachtige werkjes en heeft dan ook echt in mijn ogen gouden vingertjes!


Je moet echt eens een kijkje op haar blog nemen om te zien wat voor mooie Tilda's er uit haar vingers voortvloeien!Ik ben uberhaupt op alles wat je op haar blog ziet 'verliefd' zo mooi allemaal!
Ook haar kleurencombinaties,je zult die gave maar hebben!Maar zij heeft hem!

                                                       YA MAN zoals ze in Jamaica zeggen!;-)

7 opmerkingen:

  1. wat enorm gaaaaaaf!!!! ik snel naar haar toe en ga volger worden :-)

    thnxxx meis voor de gave tip
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwww Angeline, you are so sweet. Thank you :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk regelmatig op haar blog, inderdaad Prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg jeetje wat mooi en wat een werk ook volgens mij zit hier meer tijd en werk aan dan dat je het op de naaimachine maakt erg mooi!

    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk hé, jammer dat ze geen haak patronen heeft.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi lijkt net een echte tilda pop maar dan gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!