vrijdag 31 augustus 2012

Day 30;Selfportrait



                                         Photo Challenge Day Thirty:Selfportrait


Tja bij deze alleen maar een zelfportrait van mijn onderbenen en voeten..wat een kattenkop ben ik om er niet helemaal op te gaan vandaag,ha,ha....maar na een 2de week veel gewerkt te hebben was ik vandaag behoorlijk moe en aan wat rust toe;-)

Dus aangezien mijn accu behoorlijk leeg was(en die van de camera nog niet....)maar even zo dan,heerlijk languit op de bank naar de film The Hunger games gekeken en daarna samen met manlief Expeditie Robinson van deze week,waarin alle kandidaten zich voorstelden.Aangezien dit ook weer van start gaat zal dat 'bankenieren'wel wat vaker gebeuren de komende tijd...vervolgens nog even aan mijn plaid gehaakt....nog een 45 cm en dan is die af....YES.

Zo ook deze 30 Days Photo Challenge!Ik vond hem erg leuk om te doen en heb er zelf zeer van genoten,tot slechts 3x toe zag ik er even tegenop dat er nog wat gefotografeerd en geplaatst moest worden,maar dit kwam meer doordat het even wat minder uitkwam op dat moment (laat tijdstip,vermoeidheid),maar dan deed ik het toch en had daar achteraf gezien dan ook geen spijt van!
Als ik ergens aan begin wil ik het ook graag afmaken...

Verder wil ik alle trouwe volgers van deze Challenge (bloggers,anonieme volgers en de reacties op mijn FB bij de blog-links daar)bedanken voor al de leuke reacties,daar heb ik erg van genoten en moedigde me alleen maar aan...ThanXx



 

5 opmerkingen:

  1. enorm leuk deze, de kat posseert gewoon :-)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, je hebt het gehaald en ook van deze laatste weer ietys heel aparts gemaakt! Chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het volbracht en met heel goed gevolg vind ik (ik weet zelf nog nét waar ik op moet drukken om een foto te nemen, daar houdt het voor mij wel mee op..LOL) Ik ga de dagelijkse foto missen hoor, heb niet overal wat bij gezet, maar heb ze wel vanaf dat ik je blog volg dagelijks bekeken! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je de fotochallenge behaald hebt! Een vriendin van mij heeft er een alternatief op bedacht, elke week een foto, die kan je terug vinden op een aparte pagina bij mijn blog.

    Wat vond je de moeilijkste opdracht??

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!