dinsdag 14 augustus 2012

Van leesboek naar fotoboek;-)


Een enorm goede schrijfster als je van literaire thrillers houdt!
Zo kwam ook aan haar laatste nieuwe vanmiddag weer een spannend einde
heerlijk in de tuin genietend van het prachtige weer vandaag.
Een echte aanrader dus!

En dan nu voor de 3de avond weer even aan het foto-boek werken van 'De Italiaanse Droom' van onze vrienden die alweer bijna 3 maanden geleden is maar nog als de dag van gisteren in mijn geheugen zit.....

Dan is het zelfs nog maar gewoon de foto's op een zwarte ondergrond plaatsen
 en verder geen poespas.
Aangezien  het een albumskortingsbon was en deze voor eind Augustus klaar moet zijn,
maar wil dit alles toch wel even op papier voor ons zelf vastgelegd hebben i.p.v
alleen een digitale versie!;-)
Moet wel wat pagina's bijkopen want ik kan bijna niet kiezen...
de foto's zijn allemaal zo mooi van die dag!
Om het een persoonlijk tintje voor mezelf te geven plaats ik mijn  m(h)aaksel
op de voorpagina.....


Ohhh ik kan haast niet wachten tot die straks op de deurmat valt!:-)

4 opmerkingen:

  1. ben zelf groot fan van loes den hollander heb ze tot nog toe allemaal behalve deze ( maar dat gaat eerdaags een keer komen) wat een prachtige duifjes heb jij gemaakt zeg ...schitterende foto, succes met je fotoalbum en deze foto HOORT gewoon voorin
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie duifjes! Ze zijn super goed gelukt en wat kan je mooi fotograferen!
    Ik ga je volgen. (Helaas ben ik net te laat voor je leuke give-away... volgende keer beter!)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig ! Je blog is echt leuk om te lezen/te volgen !
    En ja; ik heb ook weer zin in ons "cluppie" ! Ben nog steeds bezig met Gerrit van Spongebob, een soort bolero én een omslagdoek (halve granny square).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé, zo volledig weg in een goed boek. Bedankt voor de leestip, ik noteer hem in mijn to-lees-boekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!